مصاحبه آرشیو خبر ها
از باشگاه به خاطر خرید پیانیچ ممنونم ! پوگبا ؟ یووه به او نیاز دارد

از باشگاه به خاطر خرید پیانیچ ممنونم ! پوگبا ؟ یووه به او نیاز دارد

سرانجام پس از مدت ها، ماسیمیلیانو الگری سرمربی موفق و محبوب تیم یوونتوس در مصاحبه ای شرکت کرد و در مورد موضوعات صحبت کرد. وی در ابتدای این مصاحبه به خرید پیانیچ ستاره ی تیم رم پرداخت و گفت:

 

پیانیچ بازیکنی است که می تواند برای شما هر آنچه را نیاز دارید عملی سازد و می توانید سیستم های زیادی بر اساس آن طراحی کنید. من بسیار خوشحال هستم که باشگاه چنین بازیکنی را در اختیار من قرار داد. او می تواند در جلوی مدافعان بازی کند، بلکه در وسط یا حتی ترکوارتیستا.او می تواند کیفیت خط هافبک ما را افزایش دهد ، مسئله ای که برای تیم بزرگی چون یوونتوس آسان نیست.او از معدود بازیکنان دنیاست که می تواند اینکار را انجام دهد ، و ما باید به او بهترین شرایط برای بروز استعدادهایش را بدهیم.

 

وی در ادامه به موراتا اشاره کرد و گفت:

 

من به شدت می خواهم موراتا را حفظ کنم و باشگاه نیز با من هم عقیده می باشد. ما تمام تلاش خود را برای حفظ او در تورین انجام خواهیم داد. او برای رشد بیشتر باید در تورین بماند.من به او توصیه کرده ام که در یوونتوس بماند.

 

مرد شماره ی 1 یووه در ادامه به پوگبا اشاره کرد:

 

همه عزم راسخی برای این دارند که او را به فروش نرسانند ، من نگران از دست دادن او نیستم.وی از بودن در یوونتوس خوشنود است و یووه نیز به وی احتیاج دارد.

 

سرمربی یوونتوس در پایان به کنسل شدن بازگشت براردی به تیم یوونتوس و ماندن در ساسولو اشاره کرد و گفت:

 

من از تصمیم وی برای ماندن در تیم ساسولو بسیار ناراحت هستم اما او بازیکن بزرگی است و روزی با پیراهن یوونتوس به میدان خواهد رفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: